Thursday, February 24, 2005

Pele torsdag

Hela Grundkurs 2 gruppen med Annika och Bernt drog till Pele på kvällen och alla verka tycka det var mysigt och några insåg att det fanns mer att lära och att vi gör det även nästa torsdag.

Egna tankar
a) I Milonga har jag inte riktigt bra takt feeling
b) Kommentar på frågan vad jag bör förbättra: Sluta säg förlåt under dansen, dansa på
c) Fortfarande Salida träsk feeling på mina steg borde ha testat mer
- Traspie eller Syncopado
- Halvgiro
- Vandring med rotation
- Giro
- Ocho cortado
d) Funka rel.bra att dansa men måste dansa med många flera damer särskilt med dom som dansat mera pga att dom lyssnar bättre till mina misstag ;-)
e) Fungera sämre att dansa med Annika jmf med på kursen ..... några kul steg satt men vet inte om det hela beror på att jag är otydlig att placera henne eller skall dansa med mer energi

No comments: